Marketing en communicatieParticipatie als tool voor de communicatieprofessional bij de overheidCommunicatieprofessionals bij de overheid beschikken over middelen en kanalen die ook bij een...
Marketing en communicatieCheck-in: is waarderend communiceren iets voor jou?Waarderend communiceren in tijden van polarisatie betekent: stoppen met alleen maar oordelen,...
Marketing en communicatieBeïnvloeden met het CocktailpartyeffectGeroezemoes, lekkere muziek en het klinken van glazen. Ik heb zelfs de serveerster omgekocht zodat...
Marketing en communicatieHoe gepersonaliseerde pop-ups in 2025 de engagement boostenEr was een tijd dat Ethan Zuckerman, de uitvinder van de pop-up advertentie, de behoefte voelde om zich te verontschuldigen voor zijn […]...
Marketing en communicatieAcht tips om je klant op een onderscheidende manier centraal te stellenVoor veel organisaties is het centraal stellen van de klant de sleutel voor duurzame groei. Want – zo is de […]...
Marketing en communicatieSpot-on schrijven: Bepaal je doelen met een doelentrapElke tekst heeft een doel. Je publiceert bijvoorbeeld een artikel om vakgenoten te informeren over nieuwe ontwikkelingen. Je brengt een […]...
Marketing en communicatieBoom Management Podcast: Beïnvloeding met Nicol TademaHoe werkt beïnvloeding? Hoe kun je op een ethische manier meer omzet halen? Nicol Tadema weet daar alles van. Zij […]...
Marketing en communicatieBeïnvloeding is overalElke dag beïnvloed je anderen — bewust of onbewust. Je stuurt gedrag, prikkelt tot actie, roept reacties op. Maar hoe […]...
Marketing en communicatieCommunicatiedoelgroepen, wat zijn het?Communicatiedoelgroepen zijn groepen waar de organisatie haar acties op richt. Vaak kies je uit de verschillende stakeholders een communicatiedoelgroep....
CoachingPreview: Zo werkt non-verbale communicatieWe luisteren naar wat iemand zegt, maar vaak vertelt het lichaam iets heel anders. Of je nu een team aanstuurt, […]...
Marketing en communicatieHet Planningswiel als basis voor je marketingplanSlaagfactoren zijn binnen marketing bepalend om alle betrokkenen mee te krijgen. Om dat goed te kunnen doen, worden de slaagfactoren […]...
Marketing en communicatieVijf tips om als prestatiegerichte marketeer een stap voor te zijnDe snelle ontwikkeling van AI en andere technologieën dwingt marketeers om constant te evolueren. Getuige hiervan is het feit dat […]...
Marketing en communicatieBullshit in een betekeniseconomieHoe de zoektocht naar zingeving steeds vaker gekaapt wordt door het marketingdenken Veel bedrijven zeggen het juiste te doen, maar […]...