Als leiders vooral dienend moeten zijn, wie dienen ze dan? Zichzelf? Hun organisatie? De samenleving? Het verschilt per persoon. Mitch Maidique (Florida...
Hoera, een klacht: een goudomrande kans om een klant voor eeuwig voor je te winnen. Het Britse HR-bureau The Mind Gym vertelt hoe je het tij ten goede keert:...
Werknemers die de beschikking hebben over een smartphone van de baas voelen zich verplicht die ook 's avonds en in het weekeinde voor hun werk te gebruiken....
Een bevlogen werknemer is vitaal, stabiel, nauwgezet, optimistisch, sociaal en zelfverzekerd. Hij of zij presteert beter, raakt minder snel opgebrand,...
Hoe breng je nieuw elan in een vergrijzend bedrijf? Waterleidingbedrijf Oasen stelde een intern adviesbureau in met louter onervaren, net afgestudeerde...
Organisaties zouden werknemers vaker intuïtief moeten laten beslissen. Dat zou leiden tot betere beslissingen, meer slagvaardigheid, meer klantvriendelijkheid...
Salaris is niet langer het belangrijkste criterium waarop studenten en starters organisaties en functies beoordelen. Gebruik van internet, flexibele...
Wereldwijd is benchmarking nu de meest toegepaste managementtool. Gevolgd door strategische planning, missie- en visiestatements en CRM. Het blijkt uit...