Veel bedrijven zijn op de hoogte van het belang van creatieve online marketing. Facebook, Instagram en zelfs TikTok zijn niet meer weg te denken uit het marketing...
Om je klanten te goed te bedienen, gebeurt het steeds vaker dat je pakketten via de post verzendt. Je bereik wordt groter, dus de klanten bevinden zich op grotere...
Voor veel organisaties is luisteren een enorme uitdaging. Klanten verwachten dat organisaties echt luisteren, maar slechts 16 procent van hen ervaart dat...
Een verhaal, beleid of plan borrelt nooit vanzelf op in een organisatie. Het is altijd terug te voeren op een persoon die het bedacht heeft. Vaak begrijp je veel...
Doel van de ABC-methode is om in korte tijd (mogelijk verrassende, onverwachte en inspirerende) ideeën en associaties rond een bepaald thema te genereren....
Om effectief aan alignment te werken, moet aan een aantal basisvoorwaarden worden voldaan. Allereerst moet duidelijk zijn wat je op hoofdlijnen wilt vertellen...
Hybride werken, in veel organisaties kan het, en veel organisaties overwegen het. Maar dan zijn twee belangrijke vragen: Wat zijn de voordelen van hybride...
Op papier lijkt gelijke behandeling in veel organisaties prima geregeld, maar toch lukt het in de praktijk maar niet om evenveel mannen als vrouwen aan de top...
Macht, gezag en leiderschap hebben alles met elkaar te maken, maar zijn heel verschillend. Want hoe zit het met macht in de praktijk? Hoe neutraal is macht?...