Het boek ‘Customer Experience. Van cult naar cultuur’ van Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan van Koninklijke Boom uitgevers is genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2024.
De PIM Marketing Literatuur Prijs wordt sinds 2003 door Platform Innovatie in Marketing (PIM) uitgereikt. De prijs beoogt de ontwikkeling van het Nederlandse marketing vakgebied te stimuleren. Dit jaar is de bekendmaking op 14 november. Aanmelden kan hier >
Over het boek
Hoe pak je CX succesvol aan? Meer dan de helft van alle CX initiatieven faalt. Tijd voor een solide en praktische aanpak om werkelijk vanuit klantbeleving te werken. CX-professionals lopen regelmatig tegen grenzen aan die verhinderen dat Customer Experience (CX) een organisatiecompetentie wordt. Het blijft beperkt tot activiteiten van een afdeling, omdat het niet als chefsache wordt gezien.
Customer Experience. Van cult naar cultuur biedt een concrete, beproefde en gefaseerde aanpak om CX integraal in een organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt.