Voel jij je wel eens een betekenisloos klein radartje in je werk? Dit kan je zowel overkomen als je onderdeel bent van een grote organisatie waar je maar een miniem...
Hoe kunnen dienstverleners meer waarde bieden aan hun cliënten... en aan zichzelf? Ze komen mogelijke innovaties op het spoor door hun diensten te evalueren...
Slechts 20 procent van de Belgische werknemers zegt na een werkdag nog veel energie over te hebben. Daarentegen komt 21 procent naar eigen zeggen bijna elke...
Bij verbeteren, veranderen en vernieuwen grijpen we tegenwoordig graag naar instrumenten. Managementtools als invuloefening om processen te verbeteren....
Over hoe je trainingen geeft, zijn talloze boeken verschenen. Toch voegt het nieuwste boek van Aafke de Vor over dit thema wel degelijk iets toe, namelijk waar...
Dit is vraag die speelt bij managers van tal van afdelingen binnen organisaties. Het antwoord is: Ja, zonder twijfel! Het is van groot belang actief op zoek...
Het Nieuwe Werken (HNW) is van hype realiteit geworden. Uit onderzoek blijkt dat in 2010 het percentage nieuwe werkers (mensen die meer dan zes uur per week...