De sleutel voor het succes van een organisaties ligt meer en meer bij de kennis en impact van vakspecialisten – en niet langer alleen bij een sterk management....
Er wordt veel lippendienst bewezen aan creativiteit. Toch worden creatieve ideeën maar al te vaak prematuur afgeschoten. Zo geef je jouw ideeën meer kans....
Dacher Keltner, hoogleraar sociale psychologie aan de University of California, wil de dominante wijze waarop mensen denken over macht en ongelijkheid...
Traditionele bedrijven hebben het zwaar. Faillissement volgt op faillissement. Sinds diens oprichting 60 jaar geleden is 88 procent van de Fortune 500 bedrijven...
Herkent u de situatie dat in de praktijk niet altijd iedereen betrokken is bij het verandertraject? Er is altijd een subgroep die u moeilijk bereikt, die niet...
Slechts weinig bedrijven die zich ambitieuze stretchdoelen stellen, slagen erin om die te verwezenlijken. De bedrijven die het proberen – en falen –...
Stress brengt het lichaam in staat van paraatheid. De polsslag versnelt, de spieren spannen zich en de ademhaling wordt sneller. Stress wordt gevoeld voor...
Service excellence is een actueel onderwerp. Iedere (facilitair) manager en medewerker heeft wel bepaalde ideeën over hoe dit er in de praktijk uitziet....