Voorbij zijn de dagen dat exclusief zijn het doel was. Inclusiviteit is het nieuwe toverwoord. Op macroniveau verschuift de wereld van een hegemonie naar...
In de ‘moderne’ visie wordt management beschouwd als een wetenschap waarbij zakelijke beslissingen moeten zijn gebaseerd op grondige analyse van data....
Experimenteren = leren= vernieuwen. Als er al een verandergeheim bestaat, dat is dit het wel, ontdekken we op de 7e editie van het Jaarcongres Verandermanagement....
We herkennen het allemaal: de besluitvorming in (onze) organisaties verloopt lang niet altijd ideaal. In hun boek Decisions by Design bieden Marjolijn de...
De polen smelten, het koraal verbleekt, de oceanen worden langzaam blauw van de indigo verfstof en toch blijven we met z’n allen maar lekker goedkope kleding...
‘De plek voor ouderen op het werk is weg, en daarmee hun senioriteit en het gezag’, dat zegt schrijfster en jurist Neama Tahir, die vindt dat ouderen veel...
De meeste organisaties erkennen het belang van alomvattende diversiteit op de werkvloer. Teams met bredere ervaring en uiteenlopende perspectieven presteren...
De marketingmix is een klassieke tool om te helpen plannen wat te bieden aan klanten en hoe dat te bieden. In essentie zijn er vier P’s: product, prijs, plaats...