Klantgesprekken zijn een ideaal hulpmiddel om kwalitatieve inzichten op te doen en te kijken of er een fit is tussen je waardepropositie en het klantsegment....
Een team leiden, leiderschap tonen, een goede en inspirerende leider zijn. Het klinkt simpeler dan het is. Leiderschap van nu evolueert van ik naar wij. Het...
Of het nu in je werk of privé is: wanneer jij het altijd iedereen maar naar de zin wilt maken word je niet gelukkig. Het is belangrijk om dicht bij jezelf te blijven...
Ruim twintig jaar geleden begonnen we aan een curriculum en een boek over verandermanagement voor mensen in de beroepspraktijk. We namen de literatuur door,...
Hoe belangrijk is organisatiecultuur? En in welke mate is een goede fit met de organisatiecultuur bepalend voor duurzaam presteren? De waarschijnlijk bekendste...
Je kunt niet meer om Agile heen. Veel organisaties hebben het geïmplementeerd, maar slechts weinig bedrijven halen er het maximale uit. Wat er namelijk gebeurt,...
Je moet 10 procent van je tijd besteden aan het probleem en 90 procent aan de oplossing. Dat is een mooie tegeltjeswijsheid, en bijna iedereen zegt: ‘ja, dat...
44% van de HR-professionals is ervan overtuigd dat hun productiviteit in de afgelopen periode van thuiswerken is gestegen. Dat blijkt uit recent onderzoek...
In dit gratis webinar laten werkvormenexperts en bestsellerauteurs Sasja Dirkse en Lotte Bons je zien hoe je effectief en interactief online samenwerkt,...
De traditionele definitie van strategie is dat het de gecoördineerde
inspanningen van een bedrijf behelst om zijn kerncompetenties aan te wenden om een...