Hoe krijg je de juiste mensen aan boord en houd je ze gemotiveerd? Bij waarachtig leiderschap draait het om het ontwikkelen van bevlogen medewerkers, die klanten...
Het Handboek Werkgeluk komt tegemoet aan de behoefte aan informatie die praktisch toepasbaar is, wetenschappelijk gefundeerd en eerlijk over valkuilen...
Op korte termijn liever fouten herstellen (corrigeren) dan fouten structureel voorkomen door het nemen van corrigerende maatregelen. Kwaliteitsmanagement...
De CNV luidt de noodklok over werkdruk en moeheid bij werknemers ten gevolge van corona. Onderzoeksuitkomsten zijn verontrustend; een derde van de werknemers...
Je kunt op het moment geen krant of website openen zonder te lezen hoe ‘ongekend deze tijden’ zijn en wat je allemaal ‘juist nu’ moet doen. Het is zeker...
In Nederland groeien we op met de boodschap dat je geen fouten mag maken. Want als je fouten maakt, krijg je een slechte beoordeling. Als je fouten maakt, blijf...
De meeste bedrijven verwachten herstel van de coronacrisis binnen een jaar, maar de onderlinge verschillen zijn groot. Enerzijds is de Coronacrisis een...
Het uitrollen van procesgericht werken binnen organisaties leidt in veel gevallen niet tot de resultaten die waren beoogd. Het veranderen van een organisatie...
Via welke Kanalen willen onze Klantsegmenten worden bereikt? Hoe bereiken we ze nu? Hoe zijn onze Kanalen geïntegreerd? Welke werken het beste? Welke zijn...
Het kleurenspectrum binnen de kleurentheorie bestaat uit zeven veranderparadigma’s: vijf hoofdkleuren en twee hulpkleuren. We concentreren onze beschrijving...