Stel, je hebt een afspraak op een locatie waar je inmiddels drie keer bent geweest. Hoe groot is de kans dat je er soepel arriveert zonder gebruik te maken van...
Adviseurs en consultants kunnen zich bij hun klanten onderscheiden door het ontwerpen én toepassen van een effectief, maar ook creatief consultingproces....
Wanneer je je eigen webshop hebt, ben je als de zaken goed lopen veel tijd kwijt aan het inpakken van artikelen voor verzending naar de klant. Verpakkingsmateriaal...
Veel bedrijven zijn op de hoogte van het belang van creatieve online marketing. Facebook, Instagram en zelfs TikTok zijn niet meer weg te denken uit het marketing...
Om je klanten te goed te bedienen, gebeurt het steeds vaker dat je pakketten via de post verzendt. Je bereik wordt groter, dus de klanten bevinden zich op grotere...
Voor veel organisaties is luisteren een enorme uitdaging. Klanten verwachten dat organisaties echt luisteren, maar slechts 16 procent van hen ervaart dat...
Een verhaal, beleid of plan borrelt nooit vanzelf op in een organisatie. Het is altijd terug te voeren op een persoon die het bedacht heeft. Vaak begrijp je veel...
Doel van de ABC-methode is om in korte tijd (mogelijk verrassende, onverwachte en inspirerende) ideeën en associaties rond een bepaald thema te genereren....
Om effectief aan alignment te werken, moet aan een aantal basisvoorwaarden worden voldaan. Allereerst moet duidelijk zijn wat je op hoofdlijnen wilt vertellen...