Dat Bitcoins in opmars zijn, mag wel duidelijk zijn. Daarbij worden ze voor bedrijven ook steeds belangrijker nu Bitcoins een wettig betaalmiddel is. We zetten...
Kijkt u naar het klantenbestand van uw organisatie, dan kunt u vier groepen klanten met een verschillende mate van tevredenheid en bijbehorende emoties onderscheiden....
De wetenschap is duidelijk, om de klimaatdoelen van Parijs te halen, moeten we de uitstoot van broeikasgassen tegen 2030 minstens halveren. En tegen 2050...
Een belangrijk kenmerk van een marketplace is dat je meerdere partijen bedient. Denk aan de afnemer en de leverancier, de koper en de verkoper, de vrager en...
Bij digitale businessmodellen draait het niet per se om digitale technologieën of zelfs om het inzetten van de allernieuwste, mooiste technologieën die...
Er zijn maar weinig bedrijven die in zo’n korte tijd zoveel impact hebben gehad op de samenleving als Instagram. Journaliste Sarah Frier (Bloomberg) raakte...
“Ons ontwerp is net zo belangrijk als de techniek. Goede techniek met een slecht design, daar zit niemand op te wachten.” Met die woorden opende een advocaat...
Het boek ‘Marketing Design met Customer Journey Mapping’ van Boom uitgevers Amsterdam is door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen...
Unilever is gebouwd op de waarde van gedeelde welvaart. In de loop van de geschiedenis heeft Unilever veel producten met maatschappelijke waarde geïntroduceerd....
Lessen voor (interne) adviseurs: wat wil je zeggen? Wat is handig om te zeggen? En wat juist niet? Advieskunst-auteur Machiel Willemsen interviewt in deze...
Tussen alle menselijke en economische misère door van de weer aanzwellende Corona-pandemie, geeft het vermaledijde virus ons ook een haarfijn inzicht...
De coronacrisis zorgt ervoor dat er door twee derde van de bedrijven meer geïnvesteerd wordt in cybersecurity, zo blijkt uit onderzoek onder ruim 300 IT-professionals...