Het boek Retail – De digitale hysterie voorbij van Gino van Ossel heeftt de PIM Marketing Literatuurprijs 2019 gewonnen. Het boek liet het door Management...
De genomineerde boeken voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2019 zijn bekend. Van de 11 genomineerde boeken zijn er vijf afkomstig van Koninklijke Boom...
Naast leiderschap ging de aandacht van onze lezers in augustus uit naar zeer veel diverse onderwerpen. Dat blijkt uit onze top 10 van best gelezen artikelen...
Leiderschap, verandermanagement, sociale transformatie, en zelforganisatie, dat waren de thema's die het meeste bezoek hebben getrokken op Management...
Zoals elke eerste dag van de maand een terugblik op de vorig maand met de best gelezen artikelen van Management Impact. De dood van Léon de Caluwé heeft ook...
Voor veel mensen is een hectische baan heel normaal geworden. Door fysieke en virtuele afleidingen is je werkdag slechts een reeks vluchtige momenten geworden...
Voorzitter van het Klimaatberaad, de heer Ed Nijpels, ontving vandaag een eerste exemplaar van het boek ‘CO2-neutraal ondernemen, zo doe je dat!’. Klimaatplein-oprichter...