Het Center for Sustainable Procurement (CSP) onderzocht de koplopersrol van AT&T, Best Buy en Dell op het gebied van duurzaam inkopen. Vier lessen voor...
Als het goed is denken we doorlopend na over onze focus. Zo niet, dan werd op het 17e Nationaal Kwaliteitscongres wel duidelijk waarom dat nodig is....
Een organisatie ontleent haar bestaansrecht en legitimiteit aan het creëren van waarde - in onze maatschappij primair economische waarde. Maar waardecreatie...
Hedendaagse netwerkstructuren laten zich niet sturen door een hiërarchisch ingerichte organisatie waarin topdown de norm is. De moderne participerende...
Het woord risico alleen al roept gevoelens op van onzekerheid, maar toch moet je risico's niet willen vermijden. Zonder risico te nemen zou Columbus nooit...
'Wij engageren ons om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Dat doen we door hen een toegewijde en onvergetelijke autoglasservice-ervaring...
Hoogleraar Toekomstonderzoek Wim de Ridder windt er geen doekjes om. Tijdens het Nationaal Kwaliteitscongres gaat hij u op zijn minst wakker schudden. Waarschijnlijker...
Hoogleraar Toekomstonderzoek Wim de Ridder windt er geen doekjes om. Tijdens het Nationaal Kwaliteitscongres gaat hij u op zijn minst wakker schudden. Waarschijnlijker...
'De veiligheid in de luchtvaart is van een enorm hoog niveau, maar het kan altijd beter. Veiligheid is altijd een afweging. Er is concurrentie van comfort,...
Hoe kunnen dienstverleners meer waarde bieden aan hun cliënten... en aan zichzelf? Ze komen mogelijke innovaties op het spoor door hun diensten te evalueren...
Klinkt mooi, een klanttevredenheidscijfer van een acht. Feitelijk koop je er niets voor, luidt de stelling van consultant en managementboekenauteur Jean-Pierre...