Ons brein neemt informatie gemakkelijker op als deze gevisualiseerd is. Computergames zijn wat dit betreft een ideaal instrument: ze prikkelen de nieuwsgierigheid...
Veel managers hebben het drukker dan de mensen die ze rechtstreeks aansturen. Daarom hebben ze ook vaak een eigen kantoor (zo'n plek om even alle klachten...
Klinkt mooi, een klanttevredenheidscijfer van een acht. Feitelijk koop je er niets voor, luidt de stelling van consultant en managementboekenauteur Jean-Pierre...
Zakendoen in een duurzame of circulaire economie gaat veel verder dan milieubewustzijn en recycling. We delen en hergebruiken materialen en maken producten...
'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid....
Op welke medewerkers kun je het meest vertrouwen? Voor veel managers zijn dat nog steeds de mensen die trouw naar kantoor komen, ongeacht de kwaliteit van het...
Organisaties geleid door mensen met praktijkervaring met de corebusiness presteren beter dan wanneer mensen met weinig ervaring met de primaire processen...