Bij KLM Passenger Services zijn onlangs letterlijk en figuurlijk muren geslecht. Om de hokjesgeest onder de medewerkers te verdrijven, besloot vice-president...
Veel mensen die een verschil willen maken met hun werk, komen er maar niet aan toe om hier de invulling aan te geven die ze voor ogen hadden. Ondernemer of manager...
Het bedrijf van de toekomst is een connected company, een lerend organisme dat doelbewust de interactie aangaat met zijn omgeving en dat zichzelf continu...
Kan de middenmanager opstappen? Integendeel: de rol van het middenmanagement wordt alleen maar belangrijker. De onophoudelijke hoeveelheid veranderingen...
Voor de meeste kwaliteitskundigen is de PdCA-cyclus heilig. In onze huidige tijd van grote onzekerheden en beperkte maakbaarheid van de samenleving, schiet...
Bij het samenkomen van technologieën, business systemen en drie grote constituties (de grootste bedrijven ter wereld, technologie start-ups en grote...
In je werk is het belangrijk dat je de doelen haalt die belangrijk zijn voor het bedrijf. In een beetje commercieel bedrijf moet je je targets halen. Ook in minder...
Veel organisaties gebruiken Lean, Six Sigma of andere trajecten om hun processen duurzaam te verbeteren. Na een enthousiaste start verslapt de aandacht...