Het exploiteren van enorme nieuwe informatiestromen kan de performance van je bedrijf ingrijpend verbeteren. Maar eerst zul je je besluitvormingscultuur...
Een tevreden klant is iemand die tot de conclusie is gekomen dat zijn ervaringen met zijn verwachtingen overeenkomen. Hij heeft gekregen wat hij verwacht,...
Qua technologieontwikkeling en businessadoptie maakt Big Data een revolutionaire ontwikkeling door. Nu zijn we zover dat marketeers dankzij deze enorme...
Waarom heeft nooit iemand dat eerder bedacht: het HR-beleid baseren op harde feiten! HR-expert John Boudreau komt met een logische volgende stap in de ontwikkeling...
De meeste medewerkers en managers worden niet blij van de jaarlijkse planningsgesprekken. Als start van het beoordelingscircus worden in dit gesprek de...
Ondanks alle nieuwe ontwikkelingen wordt de gangbare visie op organisatieontwikkeling nog altijd bepaald door het oude adagium van efficiency, winstgedrevenheid...
Een team bestaat bij de gratie van de spelers die eraan meedoen. Richard de Hoop neemt dat heel letterlijk: in zijn boek Herrie of harmonie? vergelijkt hij teamleden...
Consultant Stuart Cross staat in het Verenigd Koninkrijk bekend om zijn praktische benadering van complexe vraagstukken. Lees hieronder zijn tips om groeistrategieën...