KwaliteitsmanagementExcuses aanbieden: wanneer en hoe?Bedrijven doen soms dingen waar mensen boos over worden. Of ze gaan ondubbelzinnig de mist in. Wanneer moet je als […]...
KwaliteitsmanagementMik op de maan, zo maak je een A-teamHoe komt het toch dat het ene team beter presteert dan het andere? Je komt er niet door simpelweg de […]...
KwaliteitsmanagementDe Nieuwe CreatievenHoe blijf je als ondernemer bij in een snel ontwikkelende wereld en welke skills en talenten heb je nodig om […]...
KwaliteitsmanagementPiet-Hein Daverveldt (NEN): ‘Nieuwe ISO-norm stimuleert waardecreatie’Kwaliteit heeft mij al vele jaren beziggehouden. Tijdens mijn studententijd werd ik gefascineerd door Pirsigs besteller ‘Zen and the art […]...
KwaliteitsmanagementLessen van het Pentagon over cyberbeveiligingVeruit de meeste ondernemingen zijn veel kwetsbaarder voor cyberaanvallen dan nodig is. Om de gaten in hun beveiliging te dichten kunnen […]...
LerenDe Canon van het leren in volle vaart verderHet is zover. We kunnen in volle vaart verder met de 'Canon van het leren'. Review of schrijf mee!...
ProcesmanagementRecensie: In 4 stappen naar het beste risicoadviesIs het beste risicoadvies voor een organisatie voldoende? ...
KwaliteitsmanagementDe Nieuwe CreatievenHoe blijf je als ondernemer bij in een snel ontwikkelende wereld en welke skills en talenten heb je nodig om ook zelf te blijven innoveren?...
BusinessmodellenDe 4 belangrijkste lessen van OsterwalderAlex Osterwalder, ook wel: mr. 'Business Model Canvas', gaf onlangs een masterclass bij Nyenrode. 4 lessen waar elke ondernemer van kan profiteren....