Kwaliteitsmanagement en risicomanagement kruipen steeds dichter naar elkaar toe. Zo vereist de nieuwe ISO 9001 kwaliteitsnorm het expliciet omgaan met...
Als off- en online marketingmanager laat Rens Drost in dit artikel zien hoe Only for Men als mannenmodeketen het omnichannel denken en handelen laat terugkomen...
Thomassen en de Haan hebben in hun boek Service Excellence - werken aan excellence klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence...
Kun je mensen in organisaties verantwoordelijk maken voor een professioneel antwoord vanuit de geest van de wet? Die vraag stelde Wouter Hart aan de deelnemers...
Margriet Sitskoorn, hoogleraar klinische neuropsychologie en auteur van onder meer Het maakbare brein en IK2 – de beste versie van jezelf, noemt twaalf...
Het is zo makkelijk gezegd als iemand een tentamen moet doen, presentatie moet houden voor een groot publiek of meedoet aan een belangrijke sportwedstrijd:...
Ooit bracht het adviesvak Leo Kerklaan in Ethiopië. 'Ik zag rondtrekkende nomaden die geen TomTom, kaart of telefoon hadden, maar wel maximaal wendbaar...