Om de onder- en bovenstroom in organisaties te verbinden, introduceren we een nieuw denken in organisaties, het Kritisch Realisme. Het Kritisch Realisme...
En weer ligt er zo'n fantastisch boek van Jitske Kramer voor mij op tafel. Jam Cultures. Een boek waar ik veel in herken. Als mens, en zeker ook als professional....
Hoe borgt Jumbo de integriteit van zijn acht tot negenduizend huismerkproducten, afkomstig van ruim zevenhonderd leveranciers? VMT sprak hierover met...
Steeds vaker zien we een op risico’s gebaseerde auditaanpak, waarbij het risicoprofiel jaarlijks opnieuw wordt ingeschat. Helaas beperkt een risicogerichte...
DO IT is een acroniem voor Definieer het probleem, Open mind en gebruikmaken van creativiteitstechnieken, Identificeer het beste idee, Transformeer de...
Veertig uur per week werken is meer dan genoeg. Het is meer dan genoeg tijd om heel goed werk te leveren, meer dan genoeg tijd om concurrerend te zijn, meer dan...
Sales, marketing en communicatie moeten als een vliegwiel samenwerken. maar dat gebeurt niet altijd altijd. Vaak gaat het mis omdat de afdelingen elkaar...