OrganisatieInvesteren in geluk: Hoe bedrijven hun werknemers laten stralenGeluk is misschien niet te koop, maar erin investeren kan gouden opbrengsten opleveren. Gelukkige werknemers zijn namelijk het geheime recept […]...
OrganisatieMislukkingen en successen bij het creëren van alliantiesSamenwerken in allianties is niet eenvoudig. Geschat wordt dat meer dan de helft van de allianties niet succesvol is en […]...
LeiderschapDe kunst van het falen: mijn werkflop in de wereld van het voetbalOnlangs is mijn tweede boek op de markt verschenen Happy in je werk. Het allerleukste en meest louterende onderdeel om te schrijven waren de hoofdstukken die...
‘Customer experience. Van cult naar cultuur’ genomineerd voor PIM Marketing LiteratuurprijsHet boek ‘Customer Experience. Van cult naar cultuur’ van Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan van Koninklijke Boom uitgevers is […]...
Ingezonden berichtenDit is de basis voor moderne zakelijke telefonieModerne zakelijke telefonie biedt veel voordelen ten opzichte van traditionele systemen. Eén van de grootste voordelen is dat het flexibeler […]...
Ingezonden berichtenBeleggen en sparen de perfecte manier om vermogen op te bouwenAls je op zoek bent naar een manier om vermogen op te bouwen, is beleggen en sparen een uitstekende keuze. […]...
ToolsHoe maak je van schaamte een krachtbron?Open Kaart: 75 kaarten om van schaamte een kracht te maken is een spel dat aanmoedigt om schaamte te zien […]...
Organisatie80% van werkend Nederland is positief over cultuur binnen de organisatieNederlanders hebben het naar hun zin op de werkvloer. Uit onderzoek van Europese HR dienstverlener SD Worx blijkt dat 8 […]...
LeiderschapWild & Wijs, de vergeten oervrouwWat hebben de visies van onze voorouders van ongeveer 2400 jaar geleden te maken met onze wereld in 2024? Hoe […]...
InnovatieDe mens centraal: Technologisering en het mensgericht herontwerpen van werk (longread)Wat voor werk je doet, is een vraag die mensen regelmatig aan elkaar stellen bij een eerste kennismaking. Dit is […]...