De ABC Gedragsanalyse legt het verband tussen het gedrag, datgene wat het gedrag opriep (oorzaak van het gedrag) en de gevolgen van het gedrag. De letters ABC...
De reputatie is een perceptie in de hoofden van de omgeving. Zij is gebaseerd op directe en indirecte ervaringen met de organisatie. Ook Marty Neumeier, auteur...
Zorgen dat een team van verschillende individuen soepel gaat lopen, is de belangrijkste vaardigheid die van managers gevraagd wordt, en toch gebeurt dat...
Bij bijna driekwart (73%) van de Nederlandse bedrijven in cruciale sectoren leidt onvoldoende kennis van medewerkers tot fouten op de werkvloer. Bij één...
Je hebt bloed, zweet en tranen in je website gestoken. Je hebt fantastische content geschreven, een geweldige gebruikerservaring ontworpen en onvermoeibaar...
Vrouwen werkzaam in de zorg, overheid en onderwijs verdienen vandaag de dag gemiddeld nog steeds 13,1 procent minder dan mannen met dezelfde functie en hetzelfde...
Een visie geeft de strategische richting van het project aan. Dat kun je vormgeven met een projectvisieworkshop. Omdat de waarden van de organisatie in de...
Het SERVQUAL-model definieert tevredenheid als het verschil tussen wat de klant verwacht en wat de klant ervaart. Als de dienst in de perceptie van de klant...