• Leiderschap
  • Verandermanagement
  • Organisatie
  • Innovatie
  • Strategie
  • Coaching
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Methoden
    • Stress & Burn-out
    • Teamcoaching
    • Tools
    • Jouw business
  • Andere thema’s
    • HRM
    • Inclusie en diversiteit
    • Marketing en communicatie
    • Persoonlijke groei
    • Procesmanagement
    • Projectmanagement
    • Teammanagement
    • Zorgmanagement
  • Home
  • Agenda
  • Nieuwsbrieven
  • Blogs
  • Downloads
  • Video’s
  • Podcasts
  • Magazines
  • Academy
  • Shop
  • Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
  • Home
  • Agenda
  • Nieuwsbrieven
  • Blogs
  • Downloads
  • Video’s
  • Podcasts
  • Magazines
  • Academy
  • Shop

Inspireren. Verbinden. Veranderen.

Boom Management

Boom Management

  • Leiderschap
  • Verandermanagement
  • Organisatie
  • Innovatie
  • Strategie
  • Coaching
    • Lifecoaching
    • Loopbaancoaching
    • Methoden
    • Stress & Burn-out
    • Teamcoaching
    • Tools
    • Jouw business
  • Andere thema’s
    • HRM
    • Inclusie en diversiteit
    • Marketing en communicatie
    • Persoonlijke groei
    • Procesmanagement
    • Projectmanagement
    • Teammanagement
    • Zorgmanagement

Home Strategie Pagina 29

Strategie

  • Collegereeks Veranderen en samenwerken bij maatschappelijke opgaven
  • Event Verdraaide Organisaties
  • Jaarcongres Teamcoaching
  • Jaarcongres Cultuurverandering
  • Collegereeks Psychologische en sociale veiligheid
  • Collegereeks veranderen en samenwerken bij maatschappelijke opgaven
  • Event verdraaide organisaties
  • Jaarcongres Teamcoaching
  • Jaarcongres Cultuurverandering
  • Collegereeks Psychologische en sociale veiligheid in teams en organisaties
Strategie

Het nieuwe klanttraject: Aware, Appeal, Ask, Act, Advocate

Met de toegenomen mobiliteit en connectiviteit, hebben klanten al beperkt de tijd om merken te overwegen en te beoordelen. Naarmate het tempo van leven sneller...
Redactie Boom Management, 24 januari 2020
Leiderschap

Behandel verschillende mensen verschillend

Kies in ongeacht welke groep van honderd mensen een maatstaf (lengte, gewicht, IQ, haarlengte, snelheid bij een vijftigmetersprint, aantal Facebook-vrienden)...
Redactie Boom Management, 23 januari 2020
Strategie

Agile: Automatiseren van herhalend werk (Video)

Bij een klassieke en enkelcyclische manier van werken wordt alles opgeleverd aan het einde. Omdat veel werk daardoor eenmalig is, is het lonend om dit handmatig...
Rini van Solingen, 22 januari 2020
Strategie

Alles over klantrelaties

Een bedrijf moet duidelijk vaststellen wat voor soort relatie het wil aangaan met elk Klantsegment. Relaties kunnen uiteenlopen van persoonlijk tot geautomatiseerd....
Redactie Boom Management, 21 januari 2020
Strategie

Six Sigma, wat is het?

Net als veel andere kwaliteitsprogramma’s is een klantgerichte benadering de basis van het Six Sigma programma. Het grote verschil met veel andere total-qualitymanagementmodellen...
Marc Muntinga, 17 januari 2020
Strategie

“Kennis alleen is niet meer zo relevant”

Het hebben van kennis en het doceren daarop in onze onderwijsinstellingen is aan erosie onderhevig. Wat vandaag wordt geleerd, is morgen al achterhaald....
Redactie Boom Management, 15 januari 2020
Strategie

Podcast Toekomst van Werk: De strijd tussen technologie en mens

Spreker en organisatiefuturoloog Arjen Banach gaat in zijn podcast op zoek naar de best practices voor inspirerend werkgeverschap en innovatief ondernemerschap....
Redactie Boom Management, 13 januari 2020
Strategie

De beste medewerkers zijn luie medewerkers

De meeste ondernemers zijn wars van luie mensen. Medewerkers die de kantjes ervanaf lopen. Die om één over negen binnen komen lopen en om één minuut voor...
Redactie Boom Management, 8 januari 2020
Strategie

Moeiteloos op koers blijven in 2020 door consistent te werken vanuit kernprincipes 

Het nieuwe jaar is begonnen en wat mij altijd fascineert is dat veel organisaties dan iets nieuws willen gaan doen: een nieuwe ambitie, een nieuw project, of...
Redactie Boom Management, 6 januari 2020
Strategie

Het bedrijfsmodel, wat is het?

Het businessmodel kan het beste vergeleken worden met een DNA-structuur. Het bevat een blauwdruk van de organisatie en de relaties die de organisatie onderhoudt...
Urjan Claassen, 30 december 2019
Strategie

In vertrouwen data delen dankzij een ‘zachte’ infrastructuur

Er is steeds meer aandacht voor data en de manier waarop daarmee wordt omgegaan: “Wij moeten greep krijgen op onze eigen data”(Het Financieele Dagblad,...
Redactie Boom Management, 24 december 2019
Strategie

Podcast met Martin van Staveren over de risico’s en kansen van klimaatverandering

Martin van Staveren staat voor anders omgaan met onzekerheden, risico’s en kwaliteit. Hij schreef onlangs een uitgebreid artikel over de kansen en risico's...
Redactie Boom Management, 20 december 2019
Strategie

Klantbeleving: de essentie

Klantbeleving vindt plaats tijdens de reis van een klant door de koopcyclus, tijdens een bepaalde periode en via verschillende touchpoints (Lemon & Verhoef,...
Redactie Boom Management, 20 december 2019
  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 27
  • Pagina 28
  • Pagina 29
  • Pagina 30
  • Pagina 31
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 77
  • Ga naar Volgende pagina »

Meld je aan voor de nieuwsbrief!

"*" geeft vereiste velden aan

eZines*
Toestemming*
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer artikelen

Twee kapers op de kust

7 augustus 2025
Daniël Wolfs

Situationeel leiderschap en de Scrum Master

7 augustus 2025
Rik van der Wardt

‘Gelijke salarissen zorgen voor meer innovatie en technologie waar iedereen wat aan heeft’

7 augustus 2025
Redactie Boom Management
Een bijzondere vragenlijst

Een bijzondere vragenlijst

6 augustus 2025
Joris Brenninkmeijer
Politieke en maatschappelijke keuze

Politieke en maatschappelijke keuzes

6 augustus 2025
Redactie Boom Management
  • Collegereeks veranderen en samenwerken bij maatschappelijke opgaven
  • Event verdraaide organisaties
  • Jaarcongres Teamcoaching
  • Jaarcongres Cultuurverandering
  • Collegereeks Psychologische en sociale veiligheid in teams en organisaties
Boeken over strategie

Portfoliomanagement

Jan Bloem e.a.
€ 35,00
Meer info

Van de baan

Janske van Eersel
€ 23,50
Meer info

Da’s gek – Inspirerend notitieboek

Danielle Braun
€ 14,50
Meer info

De logica van de lappendeken

Hans Vermaak
€ 32,50
Meer info

Kleine consultants

Bas Warmerdam
€ 27,50
Meer info
Naar alle boeken >

Mis nooit meer de nieuwste inzichten met de nieuwsbrieven van management en coaching!

  • De nieuwste inzichten voor jouw vak
  • Actuele artikelen, podcast en nieuwe boeken
  • Gratis platform, korting bij events

"*" geeft vereiste velden aan

eZines*
Toestemming*
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  • Nieuwsbrieven Boom Management
  • Over ons
  • Contact
  • Onze shop
  • Linkedin
  • Instagram
  • Events
  • Interviews
  • Ingezonden berichten
  • Blogs
  • Podcasts
  • Downloads
  • Video’s
  • Tijdschrift M&O
  • Leren Veranderen
  • Veranderen als samenspel
  • Boekensites
  • Koninklijke Boom uitgevers
  • Boom Psychologie
  • Boom Hoger Onderwijs
Boom
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy policy
  • Cookieverklaring
  • © Boom uitgevers 2025