Kanalen en klantrelaties omvatten samen het vijf-fasenmarketingproces waarin een onderneming haar waardeproposities communiceert, verkoopt en levert,...
Om ons heen zien we allerlei netwerken ontstaan. Of het nu gaat om gezondheidszorg, de inrichting van de publieke ruimte of om vernieuwing in het onderwijs,...
Van de Nederlandse werkenden lijkt ruim 80 procent niet bevlogen, 77 procent niet gelukkig in zijn of haar werk en bijna 1 op de 7 werknemers schijnt in Nederland...
Als jij iets wilt leren van je ervaringen, moet je reflecteren. Zoals de beroemde pedagoog John Dewey zegt: ‘We leren niet van ervaringen ... we leren van...
Op dit moment kenmerkt de inhuurmarkt zich niet door transparantie. Marges, tarieven en kostprijzen worden bijvoorbeeld vaker niet dan wel gedeeld binnen...
Kun je strategie en executie uit elkaar halen? Nee, moderne strategie-executie vraagt om een sterke interactie tussen strategie en executie. Maar ze eisen...
Sinds 2015 kunnen kwaliteitsfunctionarissen een traject doorlopen om gecertificeerd te worden als vakbekwaam kwaliteitsprofessional. Initiatiefnemer...