De meeste businessmodellen groeien in het begin kort maar explosief, gevolgd door een lange periode van lineaire groei, als ze al groeien. Het hoeft echter...
Laten wij eens nader ingaan op hoe aanmoediging eruitziet vanuit het perspectief van een leidinggevende en hoe hij de bronnen voor intrinsieke motivatie...
Hoe kun je lokaal met betrokkenen een vraagstuk effectief veranderen? En hoe neem je daarin je bredere omgeving mee? Dat komt uitgebreid aan bod in deze video...
Ruim een derde (34%) van de managers maakt zijn werknemers trots. Dit blijkt uit Het Nationale Management Onderzoek, uitgevoerd door ISBW onder ruim 1.200...
Met Iedereen risicoleider slaagt Martin van Staveren er opnieuw in om op zijn kenmerkende en inspirerende manier de focus op het risicomanagement te verbreden...
Op het moment werken we veel thuis vanwege het coronavirus. Toch zal er ooit een tijd komen waarin we weer gewoon naar het kantoor of het bedrijfspand kunnen....
Begin september is mij door Management Impact gevraagd om in het kader van het thema ‘10 jaar verandermanagement’ wekelijks, tot het eind van het jaar,...
Dit is het vierde en laatste inhoudelijke artikel in de reeks over duurzame waardecreatie. In het introductie-artikel dat vooraf ging aan de vier inhoudelijke...
Als vrouwen praten over hun prestaties of hun successen (áls ze er al over praten…) dan spreken zij daar heel bescheiden over. Ze maken het door de manier...
Op de automarkt is een titanenstrijd gaande waarin ook ICT-bedrijven zich steeds nadrukkelijker melden. Autofabrikanten en IT-bedrijven zoeken via technologieplatforms...