Bedrijven maken steeds vaker gebruik van geavanceerde analysetechnieken om in een vroeg stadium te weten te komen of medewerkers naar een andere baan uitkijken....
Als je waarden hebt, ben je waardevol. Als je geen waarden hebt, ben je waardeloos. En ondanks deze waarheid als een koe, gaat het bij veel organisaties over...
Servetschetsen zijn een grove weergave van een waardepropositie of businessmodel en richten zich alleen op het kernidee, niet op hoe het werkt. Ze kunnen...
De zoektocht naar nieuwe businessmodellen dwingt gevestigde ondernemingen ertoe te experimenteren met hun organisatieontwerp. De startupactiviteiten...
Hoera, de wereld om ons heen zit vol onzekerheden. En ja, dat is mooi, want dat biedt kansen om écht te innoveren, om game changing businessmodellen te ontwikkelen....
Veel bedrijven houden nog steeds vast aan verouderde opvattingen en gedateerde rekenmodellen voor de prijsbepaling van hun producten. Deze misvattingen...
In deze blog bespreken we hoe je subjectieve aspecten van je waardepropositieontwerp kunt weghalen door middel van klantinterviews en experimenten. Deze...