Service excellence is een actueel onderwerp. Iedere (facilitair) manager en medewerker heeft wel bepaalde ideeën over hoe dit er in de praktijk uitziet....
In conventionele business modellen komen niet alle gecreëerde waarden terug. Dit heeft tot gevolg dat deze niet onderkende waarden ook niet in het verdienmodel...
Productinnovaties lopen vaak op een teleurstelling uit, ook als er heel veel energie in is gestoken om ze aantrekkelijk, relevant en vernieuwend te maken....
Een strategie gaat pas leven als hij wordt uitgevoerd. Het gaat om het resultaat. Strategie-uitvoering blijft een groot issue voor executives. We weten dat...
Je kunt nog zo'n goede strategie bedenken, als de uitvoering te wensen overlaat, heb je er nog niks aan. Hieronder lees je vijf mythen over de uitvoering en implementatie...
Bijna niets is zo duur en ontwrichtend als goede, getalenteerde medewerkers die ontslag nemen. Domme fouten van bedrijven staan vaak aan de wieg ervan....
Professionele dienstverleners werken meestal op uurtje-factuurtjebasis. Dat kan lucratief zijn maar heeft een keerzijde: om je omzet te vergoten heb je...
Waar gebeurd. Nadat een IT-bedrijf voor de vierde keer op rij een grote deal was kwijtgeraakt aan een concurrent, wilde de CEO weten wat er steeds misging....