Het is geen exacte wetenschap om vast te stellen of een innovatiemogelijkheid op één lijn ligt met de bestaande prioriteiten van een business. Dat neemt...
Als een bedrijfstak transformeert, associëren we dat meestal met de komst van een nieuwe technologie. Dat klopt echter niet: weliswaar gaan transformaties...
In 2012 werd Milos Labovic genomineerd voor ‘Beste Lobbyist van Brussel’. Hij verloor de strijd met twee stemmen (400 vs. 402). In ‘EU superlobby - Winnen...
Als organisatie wil je graag dat je medewerkers je positief onder de aandacht brengen op sociale media. De realiteit is dat zij dat vaker niet doen dan wel. Hoe...
Bij gestructureerde probleemoplossing wordt associatief, snelle-oplossingdenken aangevuld met een meer bewuste aanpak. Door logisch redeneren worden...
Met risico's heeft elke organisatie te maken. Ze kunnen de organisatiedoelen danig in de weg zitten. Hoe organisaties ermee omgaan, verschilt enorm. Ze kijken...
Je kent ze nog wel, de heilige vier P’s van marketing: product, prijs, promotie, plaats. Met als merkwaardige omissie de klant, die blijkbaar niet in het...
De sfeer binnen eHomes is er niet beter op geworden. Het bedrijf is inmiddels meer dan een half jaar met KPI’s aan de slag en dat leidt niet tot de gewenste uitvoering...
Je zult tegenwoordig maar CEO zijn van een beursgenoteerde onderneming. Hoeveel vrijheidsgraden heb je nog om een unieke strategie neer te zetten? Je zult...
De traditionele supply chain is transactioneel van karakter: ondernemingen kopen van en verkopen aan elkaar, met de consument of zakelijke eindgebruiker...