Toen we begonnen aan het vullen van de gereedschapskist voor het boek Ga doen wat je echt belangrijk vindt! gebruikten we nog niet de term ‘weloverwogen keuzes’....
12% van de verkopers is uitmuntend, 23% goed, 38% gemiddeld en 27% slecht, aldus recent onderzoek onder 230 kopers. Slechte verkopers weten vaak niet dat kopers...
Creativiteit is zo 21e-eeuws. In het tijdperk van de opkomende AI ben je pas een ster als je innovatieve en vindingrijke ideeën kunt bedenken. Soms hoeven...
Hoge intelligentie, leervermogen, ambitieus zijn, sociale vaardigheden: het helpt allemaal om succesvol te zijn in je werk. Maar zulke kwaliteiten gaan...
In veel organisaties worden negatieve emoties terzijde geschoven – en soms zijn ze zelfs ronduit taboe. Managers worden opgeleid om de bright side van het...
Mensen komen in veel organisaties geen stap vooruit omdat regels, bureaucratisch gedoe of starre kaders hen belemmeren om te doen waar de organisatie echt...