KwaliteitsmanagementSigma 5: Innovatie & Dutch DesignIn Sigma 5 concentreren we ons op innovatie en Dutch Design. Guus Balkema brengt zijn kennis en expertise in met […]...
KwaliteitsmanagementGamestorming: Spellen voor vernieuwers en veranderaarsElk spel is een wereld die zich in fasen ontwikkelt, en wel als volgt: verbeeld je de wereld, creëer de […]...
KwaliteitsmanagementBig data: large impact – big businessBig data is hot in allerlei sectoren, variërend van de verzekeringssector, de bankensector, de industrie, de bouw en infra tot en met […]...
KwaliteitsmanagementBusiness modellen voor de circulaire economieEerder dit jaar is in de provincies Gelderland en Overijssel een pilotonderzoek uitgevoerd naar business modellen voor de circulaire economie […]...
KwaliteitsmanagementOnderwijsinnovatie: skateboarden als verplicht vakElke dag skateboarden tijdens schooltijd. Voor veel scholieren een droom, in Malmö een realiteit. Het Zweedse Bryggeriets Gymnasium is de […]...
Kwaliteitsmanagement(Merk)vertrouwen win je met kleine dingenWanneer klanten je merk vertrouwen, dan zullen steeds meer mensen je product of service kopen en het aanraden aan anderen, […]...
KwaliteitsmanagementJan-Willem de Koster, SAP: ‘Technologie is de basis van verbinden’Met innovatieve en maatschappelijk betrokken projecten wil software- en platformleverancier SAP haar klanten inspireren en laten zien wat mogelijk is....
KwaliteitsmanagementSlimme machines worden steeds slimmerEr worden in hoog tempo geavanceerde, cognitieve technologieën ontwikkeld die mensenwerk kunnen vervangen. Om te bepalen waar en hoe je […]...
KwaliteitsmanagementDe kwaliteitsfunctionaris als gangmaker?In de e-zine van 6 september 2018 is per abuis de verkeerde link toegevoegd. Het artikel uit de e-zine verwijst […]...
KwaliteitsmanagementJan Jonker: Maatschappijbreed Circulair OndernemenSinds begin september kent ons land het Rijksbreed Programma Circulaire Economie. Onlangs is dat zelfs al in de Tweede Kamer […]...
KwaliteitsmanagementHoe bouw je een ontwerpgestuurde cultuur?Het is niet meer genoeg om alleen maar een product of dienst te verkopen. Bedrijven moeten zich echt verbinden met […]...
KwaliteitsmanagementHet Service Excellence Model: 9 bouwstenenHet boek ‘Service Excellence’ van Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan werd in 2016 verkozen tot beste Nederlandstalige Marketingliteratuur. Met...
KwaliteitsmanagementWehkamp: De transformatie van postorderbedrijf naar grootste online warenhuisEnkele jaren geleden maakte Wehkamp de radicale omslag van postorderbedrijf naar een van de grootste online retailers met onder meer […]...