Klinkt mooi, een klanttevredenheidscijfer van een acht. Feitelijk koop je er niets voor, luidt de stelling van consultant en managementboekenauteur Jean-Pierre...
Zakendoen in een duurzame of circulaire economie gaat veel verder dan milieubewustzijn en recycling. We delen en hergebruiken materialen en maken producten...
'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid....
Op welke medewerkers kun je het meest vertrouwen? Voor veel managers zijn dat nog steeds de mensen die trouw naar kantoor komen, ongeacht de kwaliteit van het...
Organisaties geleid door mensen met praktijkervaring met de corebusiness presteren beter dan wanneer mensen met weinig ervaring met de primaire processen...
Een perfecte manager bestaat niet, dus probeer er geen te worden! Gebruik je kostbare tijd om de belangrijkste dingen goed genoeg te doen en durft te kiezen...
Het idee dat iedereen alles kan leren is niet langer houdbaar. We worden geboren met een genetische erfenis. Daarbij bepaalt het klimaat in de baarmoeder...
Managers die het maar lastig vinden om te gaan met fenomenen als Het Nieuwe Werken, zouden zich eens achter de oren moeten krabben. In hoeverre wordt deze negatieve...