Het is heel slecht gesteld met het serviceniveau van het Nederlandse bedrijfsleven. Vorig jaar was dat ook zo. Dat blijkt uit onderzoek onder 566 Nede
Het is heel slecht gesteld met het serviceniveau van het Nederlandse bedrijfsleven. Vorig jaar was dat ook zo. Dat blijkt uit onderzoek onder 566 Nederlanders in opdracht van T-Mobile. Eén op de drie respondenten geeft een 5 of lager. 56 procent meent dat het serviceniveau van alle typen bedrijven en winkels achteruit holt. 78 procent vindt goede service even belangrijk of belangrijker dan de prijs.Voor de serviceverlening in de maatschappij geeft 45 procent een 5 of lager. 60 procent snakt naar persoonlijke aandacht: ‘Ik mis het dat men ouderwets de deur voor me openhoudt.’ Vertrouwen dat het beter zal gaan in de toekomst is er niet. Opvallend is dat men daar zelf weinig aan doet: ‘Ik zou meer voor anderen willen doen, maar denk er niet aan en heb er geen tijd voor’.