Deze prijs voor klantgericht ondernemen werd 10 november j.l. tijdens het congres ‘CRM: luxe of noodzaak?’ voor de vierde maal uitgereikt. De jury zie
Deze prijs voor klantgericht ondernemen werd 10 november j.l. tijdens het congres ‘CRM: luxe of noodzaak?’ voor de vierde maal uitgereikt. De jury ziet Agrifirm -een coöperatie met 15.000 leden- als een voorbeeld waar Customer Relationship Management (CRM) in de vezels van de organisatie is doorgedrongen en een vanzelfsprekendheid is geworden. Ook vond de jury dat het bedrijf wat betreft verbetering van kennis van klanten zich dankzij CRM positief onderscheidt van andere organisaties.Een van de twaalf genomineerden was Centraal Beheer Achmea. De jury sprak haar waardering uit voor de manier waarop dit bedrijf met CRM indrukwekkende stappen heeft gezet. Ook het feit dat met de multichannelstrategie opmerkelijke resultaten zijn behaald, maakte grote indruk. De presentaties van de sprekers op het congres zijn te vinden op www.crmaward.nl. Zie ook: www.crmgenootschap.nl.