Om de transformatie naar digitaal te maken heb je getalenteerde deskundigen nodig. Om die te vinden en binden moeten je werving en selectie worden aangepast....
Lijstjestijd is weer aangebroken. Met talloze overzichten, variërend van de Top 200 Invloedrijkste Nederlanders tot de Oliebollen Top 10. Sommigen komen...
Financieel adviseurs hebben zware jaren achter de rug. Hun positie en businessmodel staan onder druk, hun inkomsten lopen achteruit en hun reputatie heeft...
Het lijdt geen twijfel dat geen generatie zoveel aandacht krijgt van marketeers als de millennials. Omdat ze merktrouw zijn en in de komende jaren het grootste...
Vijf vragen aan Jacques Pijl, auteur van Strategie = Executie. Pijl (1968) werkt al meer dan twintig jaar intensief samen met bestuurders en teams van toonaangevende...
Ontwrichtende innovaties zijn als raketten die worden afgevuurd op jouw onderneming. De geschiedenis laat zien dat ze vernietigend kunnen uitpakken. Napster,...
Scherpe keuzes maken is een basisvoorwaarde voor het slagen van strategie-executie. In dit blog lees je hoe je dat doet. Deze stap maakt deel uit van bouwsteen...
Het boek Service Excellence van Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen is het beste Nederlandstalige marketingboek geworden. Dat bleek bij de uitreiking...
Er zijn veel misverstanden over de belangrijkste meeteenheden waarmee naar het rendement van marketinginspanningen wordt gekeken. Deze metrics worden...
Soms word je er echt een beetje gek van, van die waarden en tijdloze doelen. In veel organisaties zijn ze er mee bezig, met de stip op de horizon, met werken vanuit...