Bijna alle bedrijven staan voor grote strategische uitdagingen. Om die overwinnen moet je je sterke punten (dus waar je echt goed in bent) zorgvuldig afwegen...
We weten allemaal dat je als drukke manager bepaald werk moet delegeren, en dat dat goed is voor iedereen enzovoort enzovoort. In de praktijk doe je allerlei...
Als ondernemingen niet excelleren in waar ze goed in zijn, dus in de executie, is hun strategie verder van generlei waarde. Hoe verbind je de richting die je...
Gedwongen door de snel veranderende omgeving streven veel organisaties naar continue verandering en continu leren. Toch lukt dat maar weinig organisaties....
Focus, helderheid en executie, dat zijn de onmisbare ingrediënten om uit te groeien tot een high-performance-organisatie of -professional. Waarbij een...
Lang zagen executives financieel kapitaal als hun waardevolste resource. Maar geld is niet meer schaars, en dus goedkoop. Dat verandert het hele spel. Het...
Aardig wat grote bedrijven hebben hun interne IT-security wel zo’n beetje op orde inmiddels, in elk geval wat de minimumeisen betreft. Maar hun externe...
Misschien heeft u het als begeleider van een groepsproces meegemaakt: de groep komt tot een beslissing, maar u heeft het gevoel dat niet iedereen erachter...
Een merk is meer dan alleen een USP voor een specifieke product-marktcombinatie. Aan de traditionele manier van het bouwen van merken dient een nieuwe dimensie...
Big data zijn in de ogen van velen even waardevol als goud en olie. Maar ook al zitten organisaties boven op een goudmijn of oliebron, ze weten die vaak niet te...