Het boek De marketingorganisatie van de toekomst van Rob Beltman heeft gisteravond de PIM Marketing Literatuurprijs gewonnen. Het boek Sterke merken, betere...
Tekortkomingen in de cultuur zijn de grootste barrières voor organisatiesucces in het digitale tijdperk. Dat is de belangrijkste uitkomst van een recent...
Recent verscheen het boek 'In Control?' met als veelzeggende ondertitel 'Perspectieven op de beheerskramp in en om organisaties'. De auteur is Thijs Homan,...
‘Elke dag een beetje beter worden, is een van de meest onderschatte vormen van innovatie die er zijn. Terwijl dit wel je succes bepaalt.’ Aan het woord is...
Het aantrekken en overtuigen van klanten zijn belangrijke stappen op weg naar het creëren van loyale brand advocates. Maar, de klus is nog lang niet geklaard....
Pakkende reclameteksten en filmpjes, die op je netvlies blijven staan. Je kent ze waarschijnlijk wel, zoals ‘Samen gaan we voor duurzaam’ (Eneco), of...
Veel bedrijven missen een kernachtige en inspirerende basis van waaruit wordt ondernomen, waarop keuzes kunnen worden bepaald en waaraan klanten het bedrijf...
Ondernemingen die ‘goed’ willen doen, zullen vaak merken dat veel aandacht voor Corporate Social Responsibility (CSR) of MVO de winstgevendheid verslechtert,...
De genomineerde boeken voor de PIM Marketingliteratuurprijs zijn bekend gemaakt. De prijs is een belangrijke prijs voor beste marketingboek van het jaar....