Recent verscheen het boek 'In Control?' met als veelzeggende ondertitel 'Perspectieven op de beheerskramp in en om organisaties'. De auteur is Thijs Homan,...
‘Elke dag een beetje beter worden, is een van de meest onderschatte vormen van innovatie die er zijn. Terwijl dit wel je succes bepaalt.’ Aan het woord is...
Het aantrekken en overtuigen van klanten zijn belangrijke stappen op weg naar het creëren van loyale brand advocates. Maar, de klus is nog lang niet geklaard....
Pakkende reclameteksten en filmpjes, die op je netvlies blijven staan. Je kent ze waarschijnlijk wel, zoals ‘Samen gaan we voor duurzaam’ (Eneco), of...
Veel bedrijven missen een kernachtige en inspirerende basis van waaruit wordt ondernomen, waarop keuzes kunnen worden bepaald en waaraan klanten het bedrijf...
Ondernemingen die ‘goed’ willen doen, zullen vaak merken dat veel aandacht voor Corporate Social Responsibility (CSR) of MVO de winstgevendheid verslechtert,...
De genomineerde boeken voor de PIM Marketingliteratuurprijs zijn bekend gemaakt. De prijs is een belangrijke prijs voor beste marketingboek van het jaar....
Door hun producten en diensten (deels) te veranderen in een multisided platform (MSP) kunnen bedrijven nieuwe inkomstenbronnen aanboren en voorkomen dat...
Bedrijven krijgen steeds vaker cyberaanvallen om hun oren. Om de risico’s te minimaliseren, moeten ze inzicht hebben in de tactieken en mindset van hackers....
StoryDoing voor organisaties is hèt naslagwerk voor organisaties die gedane klantbeloftes willen nakomen èn verzilveren. Ook organisaties die nog geen...