Voorbij zijn de dagen dat exclusief zijn het doel was. Inclusiviteit is het nieuwe toverwoord. Op macroniveau verschuift de wereld van een hegemonie naar...
In de ‘moderne’ visie wordt management beschouwd als een wetenschap waarbij zakelijke beslissingen moeten zijn gebaseerd op grondige analyse van data....
We herkennen het allemaal: de besluitvorming in (onze) organisaties verloopt lang niet altijd ideaal. In hun boek Decisions by Design bieden Marjolijn de...
De marketingmix is een klassieke tool om te helpen plannen wat te bieden aan klanten en hoe dat te bieden. In essentie zijn er vier P’s: product, prijs, plaats...
StoryDoing is geschikt voor iedereen die vanuit een stevig fundament zijn organisatie authentiek wil starten of verder ontwikkelen. En voor die organisaties...
Het boek De marketingorganisatie van de toekomst van Rob Beltman heeft gisteravond de PIM Marketing Literatuurprijs gewonnen. Het boek Sterke merken, betere...
Tekortkomingen in de cultuur zijn de grootste barrières voor organisatiesucces in het digitale tijdperk. Dat is de belangrijkste uitkomst van een recent...
Recent verscheen het boek 'In Control?' met als veelzeggende ondertitel 'Perspectieven op de beheerskramp in en om organisaties'. De auteur is Thijs Homan,...
‘Elke dag een beetje beter worden, is een van de meest onderschatte vormen van innovatie die er zijn. Terwijl dit wel je succes bepaalt.’ Aan het woord is...
Het aantrekken en overtuigen van klanten zijn belangrijke stappen op weg naar het creëren van loyale brand advocates. Maar, de klus is nog lang niet geklaard....