Uit onderzoek blijkt dat merken steeds meer budget besteden aan paid distributie. Dat is gek. Dan bouw je immers niet aan een loyaal publiek op je eigen kanaal....
De tijd is voorbij dat je gewoon een winkel kunt openen in de verwachting dat klanten wel binnenlopen en kopen. Detaillisten worstelen met de existentiële...
Is iedereen anders? Ja en nee. Ja, als het aankomt op de details; nee, als het aankomt op onze beleving, onze waarden, onze motivaties – daar zitten veel overeenkomsten...
Wat is Value-based management (VBM)? Bij het beantwoorden van die vraag zal ik me beperken tot de basisgedachten die aan VBM ten grondslag liggen. Op basis...
Ok boomers hier! Nou, eigenlijk niet, want wij zijn beiden vroege millennials, en zouden dus volop bezig moeten zijn met dingen als leuk, werkgeluk, zelfontplooiing...
Mensen die iets willen realiseren of bereiken, krijgen te maken met hun omgeving. Ze zullen proberen die omgeving te beïnvloeden en in beweging te krijgen....
Wat is de supply chain, en waarom zouden we de moeite nemen om het onderwerp überhaupt te bestuderen? Die vraag kan op veel manieren worden beantwoord, maar...
Je kent het waarschijnlijk wel. De toezichthouder, accountant of zo maar een leidinggevende wil risicomanagement op de agenda van het reguliere overleg....
In 2019 vulden de nieuwskolommen zich met nieuws omtrent management. Nieuwswebsites publiceerden hierover meer dan 65.000 berichten. Dit ging om artiesten...
Met de toegenomen mobiliteit en connectiviteit, hebben klanten al beperkt de tijd om merken te overwegen en te beoordelen. Naarmate het tempo van leven sneller...
Kies in ongeacht welke groep van honderd mensen een maatstaf (lengte, gewicht, IQ, haarlengte, snelheid bij een vijftigmetersprint, aantal Facebook-vrienden)...
Bij een klassieke en enkelcyclische manier van werken wordt alles opgeleverd aan het einde. Omdat veel werk daardoor eenmalig is, is het lonend om dit handmatig...