Het jaarlijkse MT500-onderzoek leert dat Philips Shell van de eerste plaats heeft verdrongen als beste bedrijf in onder andere arbeidsvoorwaarden en s...
De Nationale Contact Center Award (categorie inhouse) is gewonnen door UPC. Deze kabelmaatschappij stond jarenlang bekend om de slechte klantenservice...
Het recente beleid op het gebied van patiëntveiligheid vraagt om een versterking van de rechten van patiënten, met name een groter recht op informatie...
Doel van de SOX-regels (genoemd naar senator Paul Sarbanes en congreslid Paul Oxley) is bedrijven in de VS te onderwerpen aan een strengere interne en...
De vijf organisaties zijn het tandheelkundig Centrum De Drietand (Maastricht), verpleeghuis en reactiveringscentrum Regina Pacis (Arnhem), Ubbink BV...
Deventer werkt aan een keurmerk Veilig Uitgaan. Daartoe is de politie nu bezig met een analyse van geweldsincidenten in de uitgaanswereld. Er wordt vo...
Jurriaan Oudhof (VU Amsterdam) onderzocht in zijn proefschrift de wachtlijstproblematiek in de zorg. Een opvallende onderzoeksbevinding is dat patiënt...
Het Vlaams Centrum voor Kwaliteitszorg en de Kwaliteitskrant zoeken Vlaamse kandidaten voor de verkiezing van 'Kwaliteitsmanager van het jaar 2006'. K...
Deze norm waar de ISO momenteel aan werkt, moet een wereldwijde basis leggen voor alle vormen van risicomanagement. Dit maakt een integrale bepaling e...
Het Platform voor Klachtenmanagers (PvK) - de beroepsvereniging voor klachtenmanagers - gaat elke twee jaar een organisatie uitverkiezen met het beste...