'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid....
Op welke medewerkers kun je het meest vertrouwen? Voor veel managers zijn dat nog steeds de mensen die trouw naar kantoor komen, ongeacht de kwaliteit van het...
Organisaties geleid door mensen met praktijkervaring met de corebusiness presteren beter dan wanneer mensen met weinig ervaring met de primaire processen...
Een perfecte manager bestaat niet, dus probeer er geen te worden! Gebruik je kostbare tijd om de belangrijkste dingen goed genoeg te doen en durft te kiezen...
Het idee dat iedereen alles kan leren is niet langer houdbaar. We worden geboren met een genetische erfenis. Daarbij bepaalt het klimaat in de baarmoeder...
Managers die het maar lastig vinden om te gaan met fenomenen als Het Nieuwe Werken, zouden zich eens achter de oren moeten krabben. In hoeverre wordt deze negatieve...
Consumenten zijn bereid om duurzame producten en duurzaam vervoer van producten naar winkels in de binnenstad te steunen, zelfs wanneer dit betekent dat...
Organisaties die duidelijke doelen stellen worden beter gewaardeerd door hun medewerkers dan organisaties die dit niet doen. Dit valt af te leiden uit het...