Elk bedrijf wil op een event natuurlijk opvallen bij de bezoekers. Het is dan ook een uitgelezen kans om nieuwe klanten te werven en een goede indruk bij hen achter te laten. Om hier voor te zorgen is het van belang dat je opvalt bij mogelijke nieuwe klanten en dat je er voor zorgt dat je hun aandacht ook echt vasthoudt. Zo zorg je ervoor dat zij jou echt onthouden en dat zij misschien zelfs terugkeren naar jouw bedrijf. Je kan op verschillende soorten manieren opvallen op een evenement, zorg wel voor een originele manier. Wil je meer weten over manieren waarop je promotie kan maken voor jouw bedrijf op een evenement? Lees hieronder dans nel verder voor meer informatie hier over.
Opvallen met banners
Wanneer je een event bezoekt met je bedrijf dan komen hier vaak veel bezoekers op af, maar ook zijn er vaak een hoop andere bedrijven aanwezig. Als je dan goed wilt opvallen met jouw bedrijf kan je gebruik maken van banners. Dit zijn een soort hele grote posters die je kan oprollen en neerzetten, hiermee trek je natuurlijk gemakkelijk de aandacht van voorbijgangers. Je kan gemakkelijk zelf een roll up banner drukken en ontwerpen die past bij jouw bedrijf en bij wat je wilt overbrengen op de voorbijgangers. Zo weet je zeker dat jij zal opvallen tussen de andere bedrijven op het event.
Opvallen op een originele en leuke manier
Als je echt indruk wilt maken bij de bezoekers van het event dan kan je op een leuke manier hun aandacht trekken door gebruik te maken van verschillende stickers. Je kan stickers met leuke quotes, je logo of smileys laten drukken en deze mee geven aan de voorbijgangers. Dit is iets wat zij misschien ergens weer op plakken en zo heb je dan eigenlijk een extra vorm van reclame.
Informatie uitdelen op een evenement
Als je meer duidelijkheid wilt overbrengen op de bezoekers en echt informatie aan hen wilt meegeven dan kan je alle nodige informatie zetten op flyers. Deze flyers kan je dan uitdelen op het event en zo kan je dan mogelijke nieuwe klanten een hoop informatie meegeven. Hiermee zorg je er dan voor dat ze alles weten wat ze over je bedrijf moeten weten, de kans dat ze dan bij je bedrijf terugkomen is erg groot. Je moet dan ook een goede eerste indruk achterlaten.