Hoe kan een onderneming sterke en duurzame groei realiseren in een wereld waar de snelheid van de veranderingen alsmaar toeneemt? Hoe kunnen succesvolle...
Tegenwoordig worden teams niet alleen statistisch onderzocht of als onderdeel van een geïsoleerd experiment, maar ook in het echte leven en tijdens hun...
Het overgrote deel van de leidinggevende haalt niet het maximale uit de digitale economie. Dat blijkt uit onderzoek van Oxford Economics. Het bureau concludeert...
Aan risicoperceptie hangt een prijskaartje. Een zomer gedraagt zich niet altijd zomers. Vooral het zuiden van ons land heeft zeer zware regen gehad, met veel...
Uber begon er zo ongeveer mee. Waarom zou je auto’s bijna leeg rond laten rijden of dat ding de grootste tijd van het eigenaarschap stil laten staan?...
Elon Musk is een wavemaker. Hij gedijt op golven van verandering, maar slaagt er tevens in om zelf golven te veroorzaken. Hoe? Door hoge ambities te koesteren...
Als off- en online marketingmanager laat Rens Drost in dit artikel zien hoe Only for Men als mannenmodeketen het omnichannel denken en handelen laat terugkomen...
Amazon is een fascinerend voorbeeld van wat academici de 'tweehandige' organisatie noemen. Dit is een organisatie die haar bestaande business verbetert...
Elon Musk, de drijvende kracht achter autofabrikant Tesla en ruimtevaartbedrijf SpaceX, is wat de Amerikanen noemen on fire. Hij barst van de energie....