Steeds meer bedrijven hebben innovatie als vast onderdeel in de bedrijfsstrategie vastgelegd. Innovatie louter binnen de eigen organisatie is meestal...
Succesvolle mensen beginnen hun werkdag niet met het lezen van de e-mails in hun inbox. Zij doen het belangrijkste item op hun to-do lijst. En dat ligt al klaar....
Mensen helpen hun prestaties te verbeteren, is voor elke leidinggevende een van de belangrijkste prioriteiten. Enkele adviezen van het Practicing Perfection...
Ons brein neemt informatie gemakkelijker op als deze gevisualiseerd is. Computergames zijn wat dit betreft een ideaal instrument: ze prikkelen de nieuwsgierigheid...
'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid....
Organisaties geleid door mensen met praktijkervaring met de corebusiness presteren beter dan wanneer mensen met weinig ervaring met de primaire processen...
Ongeduld. Gebrek aan zelfkennis. Egotripperij. Onzekerheid. Perfectionisme. Van je fouten leer je het meest. Maar dan moet je ze wel eerst onder ogen zien....
Een zakelijk Facebook of Twitter account beheren? Lijkt eenvoudig. Maar zelfs grote merken met een duidelijke strategie, maken blunders. Het is dus belangrijk...